facebook   youtube   gazetka   sklep  

PATYCZKI MODELARSKIE 43mm Oferta dla forumowiczów WEJDŹ TUTAJ

[Pierwszy Dom] - Shtylet

Modele które nie zostały skończone. Chcesz przywrócić relację swojego modelu? Napisz do Administracji forum.

Moderator: Moderator

[Pierwszy Dom] - Shtylet

Postprzez Shtylet » poniedziałek, 7 lipca 2014, 19:37

Cześć :-)
Od pewnego czasu chodzi mi po głowie pomysł aby zacząć coś tworzyć z zapałek. Jakież było moje zdziwienie gdy w necie dowiedziałem się o "Modelarstwie zapałczanym". Pokrzepiło to mnie gdy zobaczyłem, że nie tylko ja mam takie "zachcianki" :-P Przez kilka dni czytałem różne posty, poradniki na forum, tworząc tym samym jakiś zarys tego co chciałbym zbudować. Jako, że będzie to moja pierwsza budowla i nie mam żadnego doświadczenia, postanowiłem dołączyć do grona pasjonatów by wspólnie z waszą pomocą wdrożyć się w jakże piękną sztukę modelarstwa zapałczanego.

Tak więc do rzeczy:
Pierwsza budowla którą chciałbym zbudować to dość prosty, niewielki domek wraz z wiatą obok.
Projekt zamieszczę w załączniku (możecie mi podpowiedzieć jak umieścić miniaturę zdjęcia w poście?)
Projekt będzie miał kilka modyfikacji (brak umeblowania, wymiary na projekcie są nieistotne, brak wyjścia z tyłu domu)

Wymiary to ok.:
Dom: dł.15cm, szer.15cm, wys.10cm - czy to będą dobre wymiary? mógłbym dodać kilka cm do szer. ale kosztem wiaty :-/
Wiata: dł.9cm, szer.6cm, wys.6cm.
Wymiary są takie gdyż dostosowywuje je do zrobionej wcześniej podstawy, są to dwie nałożone na siebie płyty wiórowe. (w załączniku dodam animację jej wygłądu gdyż nie mam jak w chwili obecnej zrobić zdjęcia).

Dziś zacząłem przygotowywać zapałki do dalszego montażu. Zamierzam wykleić zapałkami tą mniejszą część podstawy (tą z góry).

Kilka "zielonych" pytań:
1. Została mi 1tubka kleju po meblach, czy będzie on odpowiedni? Ma białą barwę lecz po zaschnięciu robi się przezroczysty. (zamierzam kleić za pomocą strzykawki i igły, czym w razie czego go rozcieńczyć?