facebook   youtube   gazetka   sklep  

PATYCZKI MODELARSKIE 43mm Oferta dla forumowiczów WEJDŹ TUTAJ

[Kościół] Jumpeq

Czyli cała reszta nie dotycząca zapałek.

Moderator: Moderator

[Kościół] Jumpeq

Postprzez Jumpeq » niedziela, 8 marca 2015, 21:33

Witam :-)
Szukałem jakiegoś forum gdzie można znaleźć budowle z patyczków po lodach ale w sumie... trudno coś takiego znaleźć i więcej jest zapałkowych :-P
Także.... mam takie hobby które jest "sezonowe", już jakoś od podstawówki w każde wakacje(bo wtedy mam dużo czasu) rusza moja budowa z Kościołem, jest to jeden ten sam Kościół który z roku na rok jest coraz bardziej ulepszany, powiększany no i wszystko co na nim możliwe :-P A teraz jakoś mam chęć budować w czasie roku szkolnego, nie wiem jak z nauką się wyrobię no ale może się uda :-)
Nie jestem profesjonalistą, nie znam się na tym, po prostu "od tak sobie skleję bo lubię", jest dosyć sporo manakementów, tzw. "dziur", "złych złączeń" itp. ale po prostu nie wszystkie elementy wiem jak skleić/wykonać. Jak patrzyłem w różnych miejscach na forum opisujecie że robicie niektóre rzeczy szlifierkami czy coś, no cóż, ja muszę się ograniczyć do noża i papieru ściernego :-) Nie korzystam z żadnych szkiców i gotowych projektów, nic nie rysuje, wszystko to moja wyobraźnia :-)

No i mam parę pytań. Co o tym sądzicie? Jaki klej mi polecacie? Jak dotąd używałem wszelkiego rodzaju kropelek, ale to strasznie nieekonomiczne, raz że trzeba latać ciągle do sklepu a dwa że zeszło ich ze 40(cena ponad 100zł), potrzebuję kleju który klei od razu jak Super Glue, czy kropelka. Czy coś takiego jest w ogóle? Żebym kupił raz a naprawdę wystarczyło na większość budowli? :-)
Mam jeszcze plany jak zrobić by mój Kościółek wyglądał o wiele lepiej niż teraz, chcę zrobić z przodu ganek z dwoma kolumnami a nad nim daszek i poprawić tylni dach, który jest... no niestety krzywy :-/
Jakie macie jeszcze pomysły? Co można zrobić by było lepiej? :-P
Z resztą... oceńcie sami :-)
Załączniki
1.jpg
18.jpg