facebook   youtube   gazetka   sklep  


PATYCZKI MODELARSKIE 43mm Oferta dla forumowiczów WEJDŹ TUTAJ

Dokładne wycinanie

Moderator: Moderator

Dokładne wycinanie

Postprzez danteforum » środa, 4 grudnia 2013, 17:25

Witam.
Stworzyłem lekko zaokrąglone serce z zapałek i teraz chciałbym w środku tego serca wyciąć literę M, w jaki sposób mogę to zrobić ?
Zakupiłem ostatnio Dremel 3000 dzięki któremu wyciąłem serce. Super sprawa! No ale nie ma tam aż tak małego narzędzia do wycięcia ...
Jak sobie z tym poradzić ? Może jakieś wiertło do drewna ?

Chodzi mi o podobny wzór i jak widać będzie problem z dojściem w pewnych miejsc...

Obrazek


Z góry dziękuję za odpowiedź !
Pozdrawiam Serdecznie.
Avatar użytkownika
danteforum

Obserwator
 
Posty: 10
Dołączył(a): czwartek, 14 listopada 2013, 17:30
Lokalizacja: Sieradz
Imię: Filip

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez kalyyy » środa, 4 grudnia 2013, 23:15

Ja bym stawiał na skalpel np olfa poradzi sobie bez problemu. A jak chcesz to możesz próbować jakimś małym czytaj bardzo małym wiertełkiem
Obrazek
Avatar użytkownika
kalyyy

Fanatyk
 
Posty: 124
Dołączył(a): sobota, 14 kwietnia 2012, 10:38
Lokalizacja: Łowicz
Imię: Michał

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez Sir Qarol » środa, 4 grudnia 2013, 23:26

Skalpel zacząłby pracę, ale do końca by sobie nie poradził, takie moje zdanie. Moja propozycja to odrysowanie lub naklejenie tej litery i wykonanie tak dużej liczby otworów wiertarką jak się da. Następnie całość dopieścisz pilnikami iglakami.
Aktualnie buduję :
- Gildia Rycerska
- Mazur D-350
Avatar użytkownika
Sir Qarol

Przyjaciel Forum
 
Posty: 527
Dołączył(a): czwartek, 15 marca 2012, 23:46
Lokalizacja: Włocławek
Aktualnie buduję: Gildia Rycerska
Imię: Karol

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez danteforum » środa, 4 grudnia 2013, 23:38

Dzięki wielkie za podpowiedzi :) Jutro skoczę do sklepu i będę działał :D
Avatar użytkownika
danteforum

Obserwator
 
Posty: 10
Dołączył(a): czwartek, 14 listopada 2013, 17:30
Lokalizacja: Sieradz
Imię: Filip

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez kuba1998 » czwartek, 5 grudnia 2013, 17:44

Sir Qarol ma świetny pomysł... Ja sam używam takiej metody więc śmiało możesz próbować. :-D
Avatar użytkownika
kuba1998

Przyjaciel Forum
 
Posty: 353
Dołączył(a): sobota, 30 czerwca 2012, 21:33
Lokalizacja: Murowana Goślina/ Poznań
Aktualnie buduję: Burj Khalifa/ Burdż Khalifa.
Imię: Kuba

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez Michał_1993 » czwartek, 5 grudnia 2013, 22:38

Ja rownież korzystałem zawsze z metody Sir Qarola, ale bedziesz miał z tym dużo pracy. Im mniejsze tym większa będzie musiała być precyzja a im większe tym więcej piłowania. Zastanów się nad naklejeniem na środku litery w takim kształcie - bo takie rozwiązanie było by łatwiejsze.

[ Post made via iPhone ] Obrazek
Pozdrawiam Michał

Aktualnie buduję: galeon-micha-1993-t1082.html
--------------------------------------
"Samotność domeną silnych,słabi zawsze trzymają się w grupie"
Avatar użytkownika
Michał_1993

Expert
 
Posty: 849
Dołączył(a): niedziela, 7 marca 2010, 16:20
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Michał
Medale: 1
Najlepszy model (1)

Re: Dokładne wycinanie

Postprzez Mati9 » piątek, 13 czerwca 2014, 21:06

ja też kupiłem ostatnio tego dremela z mnóstwem końcówek i mam taką malutką jak frez którą można wycinać czy robić wgłębienia... poszukaj sobie gdzieś np na allegro czy olx i poszukaj końcówek do dremela
skończyłem:
Dom z wnętrzem - mati9-t3833.html

Buduję :
TITANIC 1:130 - mati9-t3932.html
Avatar użytkownika
Mati9

MISTRZ
 
Posty: 288
Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 13:48
Lokalizacja: zubrzyca górna
Imię: Mateusz


Powrót do Obróbka zapałek i drewna



  • Reklama
tekst alternatywny

Sklep modelarski Agtom.eu - Modele do sklejania, farby modelarskie, narzędzia i materiały. tekst alternatywny tekst alternatywny